[gilug.org] El servei de web

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-01-12 12:09:43 UTC

En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit:
> Ja però jo no acabu de veure bé el tema de relacionar el gilug amb cap
> empresa, promoguin o no el SL...
>
> Trobo que és diferent posar un banner d'un lloc com sf.net on es
> promou la creació de projectes lliures que no pas el d'una empresa.
>
> Personalment trobo molt bé que ens vulguin donar espai i tot, però el
> problema es que relacionin el gilug amb una empresa concreta... Trobo
> que de l'únic lloc on podriem acceptar és d'altres organitzacions o
> entitats que no busquessin un fí lucratiu. (Universitat, altres
> associacions amb recursos..)

> [...]
Si no vaig errat el lug de més prestigi dels paisos catalans, Bulma, te
un link a distribuïdora universal, i un altre al dept. d'informàtica.
Si la distribuïdora universal els hi ha donat el servidor, l'ample de
banda es del departament d'infomàtica? (no ho se, no ho diu)
Però ells  tenen Titulars universitaris de la universitat de les illes
(Gallir). Jo no veig a profes de la UdG a favor del tema, imagineu el de
   oracle (ai no que ell diu que ensenya bases de dades) a favor de fer
alguna cosa per el codi lliure? Si ni tant sols es capaç de cedir que
fem les  pràctiques PostgresQL ...
En canvi el caliu, si que ho va aconseguir...
Hi ha algun titular universitari a la llista?
Algun amic íntim de algun vicerector, o de la rectora?
A mi no em fan cas, soc un putu pas temporal i a mitja jornada...
Però ja es va parlar del tema universitat. Amb els últims dirigents es
negaven a tenir hostetjat res de cap associació per la llei aquella de
protecció de dades.
I recordar-te que no som ni una miserable associació, només som una
colla d'amics.

No sé.... crec que es el millor que podem aconseguir amb les
expectatives actuals. i també és el que penso :)

Salut!