[gilug.org] El servei de web

Raul Perez raul web4linux org
2006-01-10 12:44:37 UTC

Eduard Carreras i Nadal wrote:

>Jo com vaig comentar el primer cop ;) ho montaria tot desde zero, amb
>voluntaris per montar les parts i fer diferents tallers, així tothom
>apendria de tothom :)
>
>També crec, tal com es va comentar, que si la nostre associació promou
>el software lliure i el fet de compartir coneixaments, la opció de
>montar-ho nosaltres mateixos és la que veig més apropiada.
>
>I tal com es va dir al penúltim sopar, on vam deixar estar el tema
>papers definitivament i vam dir que voliem tornar als inicis del
>gilug... montem-ho nosaltres :D
>

>Salut!

Hi estic totalment d'acord.
M'atrau mil vegades més un grup petit amb pocs projectes però amb una
feina mig-constant a tenir un grup més nombrós, reconegut però que
sembla que no faci cap tasca concreta.
El meu support va amb tu Eduard per tornnar-m'hi a ficar en el tema dels
serveis i projecte que Gilug ha d'oferir a la gent en general.

Sols falta fer el primer pas i tenir montat amb l'Oriol el que tenim
fins ara, després parlar del que podem o necessitem montar.
Qualsevol cosa que pugui fer endavant compteu amb la meva ajuda.

Salutacions.