[gilug.org] Re: [Docscaliu-info] smtp i timofonica

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2006-08-01 09:12:49 UTC

Timo?fonica a vegades si, també a vegades son els únics que ho fan bé perque
tenen les millors màquines i més poder que cap altre,

A Dilluns, 31 de Juliol de 2006 22:41, Eduard Vidal i Tulsà va escriure:

la autentificació en el SMTP de T. es fa enviant en modus "login sense cap
xifrat", l'usuari i contrasenya del compte
si en el enviament de smtp poses aquests parametres, ho tindras solucionat,

> Fa uns dies es comentava que els servidors de smtp de telefonica només
> permetien enviar correus des d'adresses de el seu holding...

no ho crec, he fet servir aquests tant en connexions seves com amb altres
d'altres proveidors i sempre ha donat resultat,

> Conec gent que ho ha pugut arreglar posant un servei de smtp local....
> Però hi ha dos problemes...
> Si la teva ip esta a la llista negre:
>     Vol dir que t'han usat la teva ip per enviar spam... hauras de
> renovar la ip i aconsegir-ne una altra.

si alguna vegada una IP està a una llista negra, les llistes negres solen
informar dels problemes que troben, i et donen ajuda per solucionar-ho,
Quan es consegueix passar les comprovacions treuen la IP de la llista negra,