[gilug.org] install party a olot

David Casals hakd0c telefonica net
2006-04-20 09:27:02 UTC

En/na Marc Torres ha escrit:

> sudo apt-get install squid
>
> Només has de configurar 4 paràmetres i després /etc/init.d/squid
> reload ;-D. Si t'interessa demà a la feina et dic els paràmetres a
> tocar. Això sí si vols fer de proxy transparent (que seria lo seu),
> has de fer que la màquina sigui el gateway de la LAN i redireccionar
> les peticions al port 80 cap al 3128 (on escolta squid), a més de fer
> NAT (SNAT). Tot això és fàcil amb iptables i si la màquina que fa de
> proxy és una debian (si és Ubuntu suposo que també portarà el nucli
> preparat per fer NAT i no hauràs de recompilar). Si et parlo en xino
> [...]
Hola Marc,

El servidor es Debian

Jo havia estat mirant tant squid com apt-proxy, però pel què he vist
només em serveixen per un cop instal·lada la distribució fer un canvi al
sources.list, però ubuntu a mitja instal·lació demana connectar-se a
Internet per acabar de descarregar els paquets d'idioma (entre altres) i
en aquest punt encara no he pogut modificar el sources.list.

Si amb squid es pot dur a terme t'agrairia el màxim d'informació
possible, ja que aquest no l'he configurat mai.

Atentament
David Casals
hakd0c