[gilug.org] Jornades de Programari Lliure a Ripoll

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-09-14 14:36:48 UTC

A Dilluns 05 Setembre 2005 15:23, K va escriure:
> Doncs de moment, jo m'apunto! Ja anireu diguent mes, com l'hora, si algu
> de Girona hi anira amb el seu cotxe...

Jo hi aniré amb el meu cotxe. Qui es vulgui apuntari que m'avisi, i quedem per
exemple a les 8:00 a davant de Correus (Jaume I).
La gent de Ripoll compta amb 4 membres del GiLUG pel dinar, però si som més
(esperem que si!) no passa res, ja ho arreglarem com sigui, ok?

> I ubuntu em sembla una opcio molt bona...

Potser millor Kubuntu que s'assembla més a l'innombrable, no? Ho dic perquè
crec que un dels problemes que més es van notar a Banyoles va ser la falta de
comoditat dels nous usuaris a l'hora de trobar les coses, i amb kde és més
senzill (i no vull començar un flame gnome/kde :P)

Ens han demanat cds per repartir. Suposo que encara deuen còrrer cds de la
warty que tot i ser una mica vells es poden repartir, no? (Eduard?)

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg