[gilug.org] sopar

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-10-26 22:03:55 UTC

El dc 26 de 10 del 2005 a les 23:51 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> A Dimecres 26 Octubre 2005 20:32, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
>
> Jo proposo (veient que a la gent ja li va bé) a la Churraskita el dilluns 31,
> que així els que volem anar al concert de divendres hi podem anar igual i el
> dimarts és festa :)
ara ara!!! xDDDD
Aquí l'hem clavat oriol!!! :P
Ets un crack, va bé a tothom el dilluns 31 ???
Alguna cosa en contra ???:P
(no em foteu la festa enlaire ara eh!!) ;)

> Ah, i benvinguda Blackhold!
>
> Salut!

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad