[gilug.org] presentació

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-10-26 21:22:38 UTC

Hola mainada
A mí aquest divendres ja m'aniria bé (controlant que dissabte porto les nenes
a dansa i no vull donar el cante), si és el divendres que ve (dia 4) el que
proposa la Black Hold (quina pooooooooooor) no em va gaire bé, ja que hi ha
el concert d'en Maceo Parker a les barraques i no me'l voldria perdre per res
del mon ..... a no ser que quedéssim d'hora i enfiléssim aviat cap allà a fer
unes birres i tal. A més el dissabte, després de dos anys retirat dels
escenaris, torno a tocar (al migdia! amb la banda de l'escola municipla de
música).
Diumenge (quin?) com proposa en Marc em sembla bé i la xurraskita també.
també pot ser un dissabte o el dilluns 31.  Però per no dispersar-nos jo
votaria per diumenge. Si és el proper cal espavilar-se i si és l'ultim de
fires potser tindrem menys problemes per trobar lloc però menys festa
després.

Apa, ja ho he dit

dani

A Dimecres 26 Octubre 2005 22:58, Black hold va escriure: