[gilug.org] Firewall i QoS

gilug espipinxo com gilug espipinxo com
2005-11-24 11:48:55 UTC

Si si .. a la que paro la wireless
i reinicio el router
la cosa em va fina ..
80 K  o 100 K depen de com ..

lo que vull fer es montar el linux com a Gateway ..
aixi podre saber que coi esta fent .. i si em conve xapar..

de totes formes el meu veí quan marxi .. pk aixo nomes es provisional
també m'interesa tenir-ho amb un QoS i el servidor com a router

per aixo..que em recomaneum router monopuesto o multipuesto i ...
1 o 2 ethernet el servidor linux ?

tnks