[gilug.org] més p2p, al gra

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-11-21 21:39:06 UTC

Ei tiu que això no ho puc fer per decència.

Estic veient que ara la cosa sembla que va més bé (??) però encara tinc
problemes amb l'arxiu aquest que us vaig comentar, per això us deia que si
algú ho volia demanar igual és que el problema amb les connexions a la xarxa
Overnet el tenim tots els que fem servir l'mldonkey.

En fi, que no he aclarit massa el tema de les possibles
connexions/desconnexions però he après alguna coseta. De  moment si ningú em
pot donar cap pista sobre el problema, matarem el fil, que ja canta. :-(

Us torno a demanar que demaneu (valgui la redundància) aquest arxiu a veure
que tal. Si a més amb això m'ajudeu, millor.

Apa, ja tornaré ala càrrega amb algun altre tema "pol·lèmic".

Dani

Ah! per lo del servidor, el que digui la majoria (que Jo ni idea).

A Dilluns 21 Novembre 2005 22:13, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure: