[gilug.org] 320Kbps de pujada... o no.

Actiu informatica informatica actiu net
2005-11-15 02:24:57 UTC

Sembla que ens han ben enganyat (a la majoria).

A la gent que teniem l'accés "bàsic" ADSL a internet (allò que al principi era 256/128Kbps i després 512/128Kbps), ens han dit que
ens han fet un altre augment de velocitat: 1024Kbps de baixada i 320Kbps de pujada.

Com que a Espanya (i a la majoria del món) quasi ningú no ofereix un test de velocitat de pujada, han aprofitat l'avinentesa per a
augmentar només el cabal de baixada (a la immensa majoria d'ADSL dels diferents proveïdors).

Això vol dir que, tot i que si fas un test de descàrrega pots aconseguir veure un cabal d'entre 800 i 900Kbps, en canvi la majoria
de gent de pujada no arriba als 180Kbps.

Una web on pots comprovar la teva pròpia conexió és:

http://www.speakeasy.net/speedtest/

(fes-ho amb el PC recent iniciat, sense antivirus funcionant ni res que utilitzi internet mentrestant)

,