[gilug.org] problemes sf.net

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2005-11-12 13:27:03 UTC

A veure marc vaig enviar un mail la setmana passada.... diguent punt
per punt què passava.... i ningú ha respos ni res. Jo estic saturat de
feina :(

Però torno a dir:

* Entrar un 'ticket' a sf.net explicant què ha passat amb la bbdd

* Jo tinc una còpia de seguretat de l'última actualització que vaig
fer (fa molt i molt)

* De pas passar el drupal a l'última versió (ja tinc el tema passat) i
aprofitar per passar el contingut de la bbdd de iso-8858-15 a utf-8

Algu s'anima a redecatar algu on s'expliqui que no vam tenir tems de
fer una còpia del que teniem al servidor de mysql 3.1 de sf.net i que
ara no està disponible i no hi podem accedir i no hem perdut tot el
contingut que hi tenim.

* Si no es pot recuperar... doncs res... a tornar a començar des del
backup q tinc...

Salut!

El 12/11/05, Debian User,  alias Marc Furtià i Puig
<> va escriure: