[gilug.org] p2p

espi gilug espipinxo com
2005-11-11 14:06:56 UTC

On dj, 2005-11-10 at 22:35 +0100, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas wrote:
> A veure si ens entenem. Ara m'he baixat i descomprimit els arxius:
> sancho-0.9.4-51-linux-gtk-java
> sancho-0.9.4-51-linux-gtk-x86_64-java (Jo penso que hauria de ser d'aquest ja
> que la meva màquina té aquesta arquitectura (?)
> i m'he baixat també el:
> sancho_ca_ES.properties (em penso que és l'arxiu per veure-ho en català),
>
> ara em llegeixo el readme i hi diu:
>
> Installation
> ------------
> Extract and run "sancho"  (or ./sancho)
> (això suposo que és el que he fet, almenys l'extract, peo al run ja m'he
> [...]

Vale .. segons explica , la forma d'executar-lo desde la consola
(terminal ) seria , anar fins al directori on està descomprimit el
sancho i llavors escriure ./sancho

o si vols veure mes paràmetres ./sancho -?

el ./ és per dir.. en el directori que estik ara

> Run "sancho -?" for any command line paramters.
> (?????)
>
> By default, preferences are created in ~/.sancho/
> (?????)

que les preferencies o sigui la configuració del sancho .. és guardaran
en el teu home dintre la carptea .sancho
quan algun lloc parla de ~/ -> aixó és el directori personal de
l'usuari .

> I ara què?
>
> Dani (ah! i gràcies a tots)

bueno avore si t'ha servit d'algo ....