[gilug.org] Prioritzar aplicacio

espi gilug espipinxo com
2005-11-04 09:01:45 UTC

Bueno ,

Doncs sips podria utilizar la Movix.

Ja tink una Debian instal.lada  (;) Marc Furtià) amb les XFree pelades,
i arrenco MPlayer.. i cap problema! funciona

però utilitzo el Freevo .. i em sembla que el problema és el freevo ..
el Mplayer te una opcio de autosync per sincronitzar l'audio , pero ..
em sembla que falla igual.

provarem de posar alguna altre tarja de so , potser amb l'integrada de
la placa mare.. fa el tont

no se.. ja informaré i si no . hauré d'enviar alguna cosa a la llista de
Freevo , però per lo que he llegit a la llista de Freevo diuen de
utilitzar l'opcio aquesta de autosync . que a mi no em funciona..

tnks per totes les respostes

atentament ,

l'espi mes pinxo

En/na Debian User, alias Marc Furtià i Puig ha escrit: