[gilug.org] Divagacions sobre ubuntu

Lluís Riera lriera13 pie xtec es
2005-05-17 21:46:30 UTC

El dt 17 de 05 del 2005 a les 22:32 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> A Dimecres 04 Maig 2005 23:04, Agus va escriure:
>
> Bones!

> Al k3b? "transcode is a text console video-stream processing tool", o sigui
> que suposo que cap.

Jo també utilitzo el K3b però només per gravar imatges que abans he
preparat amb transcode i totes les seves eines : tccat, tcextract,
tcrequant, etc. No sé suposso que amb el K3b igual si fas un DVD només
cal afegir els mpg i ja to fa. Ho miraré. Vinga