[gilug.org] Papers

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-05-17 20:20:28 UTC

A Divendres 13 Maig 2005 21:10, Eduard Carreras i Nadal va escriure:
> Bones,
> vaig anar a buscar una carta a correus pel tema de la legalització del
> gilug.
>
> Tenim alguns problemes:

Que estrany! :P

>   1. Quant al domicili, si aquest és públic, s'haurà d'aportar
> autoritazació de l'Ajuntament conforme a la qual cedeix l'ús del local
> com a domicili de l'associació.
>      * Suposo que haurem de presentar algun paper conforme, qui estigui
> "a càrrec" de la màquia ens doni permís. I no l'Ajuntament.

No és públic, per tant amb un paper de la Màquia està llest. Cap problema.

>   2. A l'article 3.1.3. la primera convocatòria han de ser la meitat més
> un de les persones associades.

Ok. [OT: És impressionant la feina del funcionari/a que ha repassat això: s'ha
adonat que falta un "+1" al punt aquest! Acollonant... quanta feina per una
associació sense ànim de lucre, no?]

>   3. Manca la durada dels càrrecs de la Junta Directiva que com a màxim
> han de ser 5 anys.

uh? En el que vam presentar diu això: "Els candidats a la Junta Directiva
seran elegits democràticament per major nombre de vots en Assemblea General i
tindran una durada d'un any sense límit de convocatòries."
No és això? O és que ha de tenir límit de convocatòries?

> També posa que ho hem de presentar abans de 3 mesos de rebre la
> notificació.

Espero que es pugui complir. Una pregunta: ¿vam firmar a tots els papers? O es
pot modificar només el que li falta el +1 i a córrer?

Vist això, ens hem de posar les piles i acabar-ho ja, que ja fa pudor i
avorreix a la gent. Per tant, proposo que ho parlem entre els que ho tenim
més avorrit (eduard, xevi, ...) i que el dia del sopar estigui tot llest per
si algú ha de firmar res i tal.

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg