[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

marc furtia marcfurti yahoo es
2005-05-03 18:52:44 UTC

El dt 03 de 05 del 2005 a les 16:05 +0200, en/na  va
escriure:

> [...]
> més jove, no?
>
> Per lo segon que proposes, unes jornades més per a nosaltres, pot tenir
> cabuda perfectament en la jornada que vull muntar. és més, els mateixos
> membres del GiLUG ens podem muntar uns tallers on intercanviar coneixements,
> fer experiments,...
>
> Per lo de la connectada, crec que seria interessant si podem fer algun acte
> més encarat al públic jove (13, 14, 15 anys? 16, 17, 18?,...). Demostrar
> què és Linux, quins jocs hi ha per a aquest sistema... un tema que sempre
parlant de jocs ... avui m'han dit que hi havia un projecte sobre el worms,
suposo que sabeu de quin worms parlo, el worms armagedom (em sembla que
s'escribia així) tot i que m'han comentat que encara està molt verd ...
A veure que passa amb aquest tema i Gnu/linux al final ...