[gilug.org] Proposta d'Install Party a Girona

Guillem Alsina guillem imatica org
2005-05-02 07:41:28 UTC

>Bones, Doncs en principi, també pots tenir-me en conte.
>
>Tot depen del horaris i d'altres condicions, parlem-ne.
>
>Estic a l'espera.
>
>Salut!

    Doncs encara no hi ha data per a la jornada, ni horaris. De fet, he
llençat la ideia a l'aire però encara no tinc una programació
establerta. Tenia ganes de fer-ho des de feia temps.

    Ara que he vist que la resposta és positiva, em posaré a treballar
en alguns actes concrets, tenir un programa bàsic, i mentre podríem
discutir a la llista el tema de dates, organització i més actes.

    Estic obert a col·laboracions en tots els temes, pel que si algú
s'anima a implicar-se més en l'organització de tot plegat, el rebré amb
els braços oberts.

       Guillem