[gilug.org] sobre eMule

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2005-03-12 10:09:13 UTC

> Hola, companys/es
>
> He sentit a parlar de l'eMule a uns companys de feina, i he pensat que pot
> ser
> interessant baixar-me'l. Al web d'eMule project he vist que hi ha la opció
> de
> baixar-me l'instal·lador v0.45b, que instal·la l'eMule "mitjançant un
> programa d'instal·lació interactiu, que conté tots els idiomes sense cap
> fitxer d'ajuda". Us sembla que és el millor?, És la versió apropiada per
> Linux?, Funciona amb Konqueror o s'ha d'utilitzar algun altre navegador?.

> [...]

Doncs jo em quedaria amb mldonkey. Funciona amb la típica estructura
client-servidor.
És a dir, mldonkey_server és el programa que s'encarrega de fer el que fa
l'emule (servir, descarregar, cercar...) i llavors amb un front-ed et
connectes al servidor.

La gràcies és que si tens més d'un odinador a casa des de qualsevol d'ells
et pots connectar al que té mldonkey server i descarregar coses, sense
necessitat de tenir el mateix programa a tots els ordinadors.

Un altre avantatge és que pots accedir a altres xarxes p2p com bittorrent,
gnutella, ...

Segur que hi haurà altra gent que et podrà aconsellar amb més coneixements
sobre el tema, però mldonkey és el millor, és lliure,...

No sé exactament quina doistro fas servir però de font-ends segur que n'hi
ha. I sinó sempre et queda la interfice web.

Salut.

--
Xavier Diumé i Felip
http://www.dilblog.org