[gilug.org] Retardar un stream de so

Albert Martin albert martin gmail com
2005-03-11 12:41:37 UTC

Potser ens podríem estalviar el pas de grabar i reproduïr, amb l'alsa
hi ha unes opcions de configuració per afegir delay:

http://www.linuxjournal.com/comment/reply/7391

potser podríem entrar la ràdio pel line in i afegir el delay a l'alsa,
que el reproduïria retardat per la sortida.

a mi m'interessa el tema, ja miraré dinvestigar.

per cert, quin es el numero de canal de la televisió aquesta on fan
els partits (suposo que ho miren pel digital +) ?

salut

Albert