[gilug.org] [GiLUG] problemes amb dos dispositius de xarxa

Albert Martin albert martin gmail com
2005-03-11 08:18:26 UTC

això té pinta de problema de les rutes, ens hauries posar el "route
-n" quan estas amb les 2 interficies aixecades

aixi de memoria diria que pots fer 2 coses, o canvies la ip de la eth1
(potser al estar a la mateixa subxarxa no sap per on ha de treure els
paquets) o afegeixes un "ifdown eth1" en lscript d'aixecar la wireless

de tota manera hi ha varis programes/scripts per definir "perfils" de
conexions segons el lloc on siguis, i tho configuren automàticament

salut

Albert