[gilug.org] sopar 2 de juliol

Xavi xamanvirtual wanadoo es
2005-06-30 21:22:10 UTC

A Dijous 30 Juny 2005 22:36, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:
> A Dijous 30 Juny 2005 22:29, Xavi va escriure:
>
> ummm, telescopi orientable conectat a linux i kstars?
> Leo

Sí, i funciona a la primera. http://www.celestron.com/prod_pgs/tel/nx8i.htm
El que passa és que encara no el tinc per mà, quan pugui treballar-hi
seriosament (per això ens reunim el dissabte)  ja comentaré l'experiència.

Vinga, bon profit els del sopar!! El proper m'apunto!!

Xavi.