[gilug.org] sopar 2 de juliol

Xavi xamanvirtual wanadoo es
2005-06-30 20:29:46 UTC

Uf! em sap molt greu no poder venir, veig que en sereu una bona colla, tinc
compromisos astronòmics. Espero que us ho passeu bé i que feu un resum del
que parleu. No estaria de més fer trobades més sovint per anar mantenint el
contacte. Ja pensaré amb vosaltres mentres connecto el telescopi  amb el
kstars del portàtil  el dissabte a la nit.
A reveure.

Xavi

A Dijous 30 Juny 2005 18:54, JORDI CATA CASTILLO va escriure: