[gilug.org] Software Freedom Day

Debian User, alias Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2005-06-22 18:46:06 UTC

El dt 21 de 06 del 2005 a les 18:14 +0100, en/na Rafael Carreras va
escriure:
> Hola gironins linuxers.
>
> El dia 10 de setembre hi ha el Software Freedom day [1] i a Caliu [2] havíem
> pensat d'organitzar una festa a Barcelona. No estaria bé que vosaltres
> organitzessiu una festa a Girona?
Estaria de conya, al meu parer ..A més, em sembla que seran les Gales
d'Anglès, solen caure entre la primera i segona setmana de setembre ...
Depenen de quan les fan a olot, si no m'equivoco ...

> Les idees que tenim fins al moment són:
> -demanar molts CD a Ubuntu, que són gratis, i repartir-los pel carrer. Tot i
> que l'ideal seria que fossin en català, però... potser Càtix, ja veurem.

Jo tinc pensat demenar-ne alguna, per repartir a la biblioteca d'Anglès
(poble on visc) i a l'institut ... si es fa això, en demano més i en
reperteixo a tothom que corri per allà on es fagi això en aquest moment.
Si es decideix fer alguna cosa ... podriem montar alguna cosa a Anglès,
ja que són les festes del poble i hi haurà gent de les rodalies i potser
hi haurà més repercussió mediàtica. (és una altre idea per poger fer
això amb l'excusa de la festa local)
> -fer globus i donar-los als nens.
> -fer samarretes, enganxines, etc, i vendre-les.
> -fer un fulletó d'explicació de la festa i del programari lliure per a
> repartir.
> -fer xerrades al carrer.
> -passar-nos-ho bé.
> -convidar els mitjans de comunicació per tal que donin cobertura a l'event.
>
> Hi ha un wiki per a organitzar i inscriure els actes previstos [3]

Quina direcció té el wiki ?
> De pas, serviria per a fer-vos conèixer. No sé com aneu de temps o de gent,
> però si es pot fer, millor.
> Sento molt no haver avisat amb més temps, perquè sé que l'estiu potser no és
> l'època més fàcil per a organitzar res, però potser també és l'època en la
> que alguna gent disposa de més temps. Que hi hagi sort.
> Us escric a la llista perquè ho discutiu (i perquè no he trobat cap més
> contacte a la web :-)
>
> [1] http://www.softwarefreedomday.org
> [2] http://caliu.info
> [3] http://maitri.ubuntu.com/softwarefreedomday/wiki/index.php/Catalonia

Renovamos el Correo Yahoo!
1GB de capacidad, nuevos servicios y más seguridad
http://correo.yahoo.es