[gilug.org] Re: Sobre la còpia d'articles a comesfa.org i a guifi.net

Ramon Roca ramon roca guifi net
2005-06-02 12:04:08 UTC

Oriol, ja farà com un any, o més i tot, que a comesfa.org us vaig
sindicar, de fet des que va començar. A més us ho vaig avisar a la
VOSTRA llista. Que de fet encara no m'en he desubscrit, encara que
confesso que no la segueixo.

Per altra banda em penso que o no t'ho has mirat bé, o no saps de què
parles. No es fa cap "còpia" sinò una "sindicació". La sindicació és la
que fa el drupal, que no és altra que recollir el resum, i després
enviar-vos a la votra web, com hauràs pogut veure, i es referencia que
és clarament una font externa:
http://www.comesfa.org/ca/aggregator/sources
Si cliques a "visita ......" veuras que porta a l'article ORIGINAL.

Si no accepteu sindicacions, digueu-ho CLARAMENT i no poseu accessible
la sindicació, que per cert la teniu directament a la portada.

Si de veritat no t'importa, no hauries ni escrit aquest aquest mail, com
a mínim sense informar-te.

A mi *SI* que m'importa que abans fer les acusacions com la que fas no
t'ho hagis mirat/informat bé. Sincerament no és qüestió de respecte sinò
de rigor.

Perdona que parli tant clar, però avui mateix s'ens ha cascat el
servidor principal i a sobre m'estic adonant que un spammer ens està
fent servir de relay, ni tansols estic segur de que rebis aquest mail xDDD.

Quan posi això en ordre ja us esborro dels feeds :P

T'adjunto un cut&paste d'un dels correus que he recuperat de quan ho
vaig comentar a la vostra llista.