[gilug.org] [GiLUG] Problemes amb el WEP

unkn0wn unkn0wn wanadoo es
2005-02-22 20:23:11 UTC

Hola,

Jo no tinc múltiples claus configurades, però prova amb:

wireless_key0 s:pwd1
wireless_key1 s:pwd2
wireless_defaultkey 0 #o el nº de la que toqui

A veure si amb això tens sort.... Per cert si la teva targeta i AP ho
permeten millor passa al WEP de 256 (232 realment), al menys els atacs
de força bruta són menys probables.

--
:[ Never coming dowN, never falliNg dowN... ]: