[gilug.org] Re: Workflow (Gestor de documents)

Dimas - HaST dimas 4agost net
2005-12-17 19:54:18 UTC

Bones,

Primer de tot gràcies als que heu contestat.

- Xavier, d'aplicacions comercials m'havia de mirar les següents:
http://www.auraportal.com/
http://www.ultimus.com/es/
http://www.ithakadm.com/Catalan/index.html

Bàsicament el que busquem és poder fer gestió de documents entre
diversos usuaris (un omple un formulari, l'altre l'acaba d'omplir, se'n
genera un de nou que l'han de poder editar altres persones, ...),
automatitzant al màxim els processos (per web o correu electrònic), que
terceres persones en puguin fer un seguiment en tot moment i finalment
poder-ne realitzar una petita auditoria. A més a més seria benvinguda la
integració amb un directori LDAP per validar usuaris i que estigués
disponible en català o castellà.

El Cuteflow que m'has recomanat la veritat és que té molt bona pinta,
sobretot per la seva senzillesa i facilitat d'instal·lació, però encara
està una mica verd (almenys a mi no m'acaba de funcionar, hi has
treballat tu?). També li trobo a faltar una part d'auditoria sobre els
workflows ja arxivats.

Llavors, entre les vostres recomanacions i una mica de recerca, he anat
trobant algunes alternatives lliures. El gran problema que he trobat a
la majoria d'aquestes és la poca documentació, i suposo que per fer-me
una idea del seu funcionament les hauria de posar en marxa i fer-hi
proves, però no disposo de massa temps. En tot cas, són els següents:

Pentaho: http://pentaho.org/
Bonita: http://bonita.objectweb.org/
OpenFlow: http://www.openflow.it/
eGroupWare: http://www.egroupware.org/ (la demo que tenen a la web està
saturada)

Si algú que hagués treballat amb algunes d'aquestes eines es pogués
posar en contacte amb mi em faria un favor.

- Blackhold, estic esperant a dilluns per veure de què es tracta :)

De totes maneres gràcies, ja tinc material per anar-me mirant.

 Dimas Streich i Colomeda (HaST)
 Correu: dimas ARROVA 4agost.net
 Web/Bloc: http://www.4agost.net