[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-04-08 14:53:10 UTC

A Divendres 08 Abril 2005 16:39, Toni Hermoso Pulido va escriure:
> És mala sort que coincideixin el mateix dia a les nostres terres dos
> actes importants per a la promoció del programari lliure en la nostra
> llengua i al nostre país. Jo estaré per Torroella aquell dia.
> Estic força il·lusionat, atès que no m'hi passo gaire sovint per les
> comarques gironines, i així podré parlar amb força gent i intercanviar
> opinions. Amb sort, fins i tot tindrem la visita de companys d'un LUG de
> la Catalunya Nord.

Upssss... la veritat és que ni ho recordava, m'ho van demanar fa temps i no se
m'havia acudit que se solapava amb això de Torroella. En fi, coses que
passen :-/
De tota manera, això de Banyoles és només una "install party" amb una mica
d'explicació, i està encarat a poca gent (bàsicament és una excusa per a
instal·lar el GNU/Linux a les màquines del centre cívic ;).

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg