[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2005-04-08 14:18:44 UTC

A Dijous, 7 de Abril de 2005 22:52, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure:
> A Dijous 07 Abril 2005 20:58, nodoubt va escriure:

> Si home, és una bona ocasió perquè la gent del GiLUG es conegui una mica, i
> ja se sap el que diuen: com més serem més riurem ;)
>

> salut!
Hola, companys/es:

Sóc "el nou", em sap greu no poder venir, ja que em vaig apuntar a les
jornades de Torroella (el mateix bat-dia a la mateixa bat-hora) i com que sóc
molt formal no vull desdir-me'n el dia abans. Em sap greu perque tinc
moooooooooooltes coses a consultar (je, je, no m'acostumo a demanar coses a
una llista) i mooooooooooltes ganes de conèixer més gent del GILUG, però
espero que hi haurà altres ocasions.

Per cert, aprofito per demanar-vos quan us trobeu a La Màquia per deixar-m'hi
caure un dia i per oferir els meus "serveis" al GILUG (no en tinc ni idea
d'informàtica i de Linux tot just començo, però alguns dies "corro" per
Girona en horaris d'oficina i si calgués, sense perdre molt de temps i sense
desviar-me massa de la meva ruta "laboral", puc fer alguna gestió).

Bé, aprofito per saludar-vos i espero que us vagi bé per Banyoles.

Apa siau,
Dani

P.D.: No m'oblideu! Encara tinc problemes amb el so/MIDI del meu ordinador, o
sigui que, ja en parlarem!