[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-04-07 21:03:36 UTC

A Dijous 07 Abril 2005 20:23, marc furtia va escriure:
> Això dic jo ... jo tinc ganes d'anar-hi .... i per ara som jo i un altre
> noi, en David Riera, suposo que et sóna no Oriol ? :P
> On es fa això ?? ho dic pk kuan arribem nohagim d'estar buscant el lloc
> i tot el cuento ....

M'han passat això:
-------------------------------
L’adreça del Centre Cívic és:
Carrer de Barcelona, 54
17820 BANYOLES

Tel: 972 58 07 41

Nota: venint de Barcelona per l’autopista, cal deixar-la a la sortida Girona
Nord i prendre l’autovia direcció Banyoles i Olot. Cal agafar la primera
entrada a Banyoles, que porta a l’inici del mapa.

I també m'han passat un mapa cutre, però es veu tant malament que serà millor
que ho busqueu vosaltres mateixos :-P

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg