[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2005-04-07 20:58:21 UTC

A Dijous 07 Abril 2005 17:05, xaman va escriure:
> Si el refredat em deixa (estic com una sopa!) compteu amb mi, en
> principi tot el dia o bona part.
> De distros puc portar qualsevol per tal que copiem (Ubuntu Warty, Ubuntu
> Hoary, Suse 9.2, Fedora3, MDK 10.1 official..., un CD de cada, ja farem
> còpies si de cas ).

Mmmm... havia pensat que per les màquines del centre seria millor una sola
distro, no creieu? Segurament és igual quina sigui, però pels que estan allà
(tingueu en compte que no hi entenen res) serà molt més senzill tractar amb
una sola distribució. Jo voto per la Ubuntu, però em sembla bé qualsevol
opció.

Salut!
--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg