=?ISO-8859-1?Q? ***SPAM*** RE: [gilug.org] Si el teu fill t=E9 relaci=F3 amb ....?=

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-09-03 18:55:57 UTC

Marc, t'has colat! ;)

Aquest article és de conya! No fa gaire el vaig veure no recordo on, en la seva versió original en anglès. Venia a ser més o menys el mateix, però canviant l'entorn etarra per grupúsculs pro-comunistes dels EUA (ja veieu, cadascun tocant la vena sensible local :P). Al principi pot portar a engany, però cada cop va dient més animalades, fins que es fa evident (crec jo) la seva falsedat. Els links que posa estan escollits de p*** mare, tot s'ha de dir.

Doncs això, una mini-colleja (de bon rotllo, eh? :P) per espantar innecessàriament a la gent. Que la cosa ja està prou xunga, tu... :S

Siau!

Marc