[gilug.org] Registrar el Gilug

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-10-14 19:01:36 UTC

On dj, 2004-10-14 at 10:06, Oriol Pellicer i Sabrià wrote:

> Ok, et va bé dissabte a les 13:00h a davant de Correus?
Demà al matí passaré per la màquia i deixaré la fotocopia del meu dni.
Disculpeu les molésties, estic liat amb el cony de carrera i amb això és
amb l'ultima cosa que penso.
Si demà no li porto i el deixo, tireu-ho endavant sense mi ... Per poc
que pugui m'hi passaré d'una vegada per totes!
Fins la propera
Dats