[gilug.org] Registrar el Gilug

Agus problemes tiscali es
2004-10-13 20:19:39 UTC

Ei nois que encara dura això i lo que te rondaré morena.

Salutacions a tots, d'entrada :

Ha veure, he vist avui a l'Oriol i m'ha ensenyat la carpeta a on te la
documentació i falta la signatura i D.N.I. d'un ; i el D.N.I. d'en Dats,
( Oztia Dats, oztia, oztia mas fallao tiu, va espavila ).

Una Cosa, dic jo, per que no rectifiquem aquesta documentació, fem
desapareixeré aquesta persona, EN DATS POR LA FOTOCOPIA DEL D.N.I i ho
fem tot ja. I ja posats, si ningú diu rés en 48 h. ho tirem en davant. I
acaben d'una vegada, que ja portem desde el març, em sembla.

Salut !

nota : Dats, bon rollo