[gilug.org] Modificació de l'article 270

Xevi tomcatbsd yahoo es
2004-11-29 10:13:16 UTC

Bones,

Fa poc es va modificar l'article 270 del codi penal (o és el penal?¿?¿),
que feia referència a les tecnologies de la informació, el seu ús,
compartició, etc.
Als weblog de l'estil GiLUG se'n va parlar bastant. M'agradaria saber si
algú recorda que a barrapunto van esmentar un informe d'un gabinet
d'advocats on analitzaven el text i les seves conseqüències. Recordo que
tractava de les conseqüències de compartir una connexió a internet, el
fet de tenir programes per passar CD a MP3's ... no només era del fet de
compartir informació per les xarxes P2P.

Algú em bona memòria em pot passar l'enllaç. Jo l'he estat buscant i no
el trobo.

Ens veiem,

Xevi.