[gilug.org] Iniciar CVS amb xinetd.d

Xevi tomcatbsd yahoo es
2004-11-22 22:48:34 UTC

Hola,

>Si vols utilitzar CVS sobre SSH no cal pserver ;) ja que el cvs mateix es
>connecta amb ssh i després executa el comanda cvs.
>
>Per tant deshabilita el servidor pserver.

Al final he hagut d'habilitar el pserver. Segons la documentació oficial
de CVS, he posat:

service cvspserver
{
        disable             = no
        socket_type         = stream
        protocol            = tcp
        wait                = no
        user                = root
        server              = /usr/sbin/cvspserver
        server_args         = -f --allow-root=/opt/cvs pserver
}

No em fa molta gràcia tenir un procés servidor amb permisos de root. Ja
miraré de modificar-ho per tal que es pugui executar com a usuari no
privilegiat.

Ens veiem,

Xevi.