[gilug.org] Jornada de Programari Lliure de la Garrotxa

marc furti marcfurti yahoo es
2004-11-19 12:39:29 UTC

 --- Agus <> escribió:

> jornada de software lliure de la
> que hi haurà conferències,
> tant per a informàtics com

> Per a més informació, podeu

> assistència. A la web

> venir amb mi, que ho

> interessant)
> >

> Podriem quedar a 3/4 de 9. Quedem a la plaça, a on
> es creuen l'antiga
Val, em sembla que ja sé on vols dir ... però hi ha un
petit canvi ... la plaça ja no hi és ... per tan ...

> carretera de Girona amb la Ctra. de Santa Coloma?,
> en sembla que hi ha
> el Bar la paloma.¿? crec que ja m'entens.
Bueno, podem quedar al bar la rutlla, és el bar de la
mateixa plaça, és el bar més nou, el més "maco", a la
paloma (que dius tu no... que allà només hi ha que
"paletes" ... :P)
Bueno, jo ja seré a 3/4 de 9 a la rutlla esperante
llavors ... fins aleshores