[gilug.org] Re: Registre gilug II

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-11-08 10:51:54 UTC

Hola!

> el que va anar a firmar abans que jo i l'espi,
> (no recordo qui era), ha firmat a un lloc que
> no tocava ...

Com ja vaig dir, el gamarús que es va equivocar sóc jo :S. Comptava amb
anar a Girona aquest dissabte passat, però al final no va poder ser.
Intentaré passar per la Màquia el proper cap de setmana (entre setmana sóc
a Can Fanga). El diumenge és obert?

Contestant a l'Oriol diré que és normal que m'equivoqués. La carpeta que
em van donar diria que no era pas lila transparent. Això sí, la van treure
del calaix de sota la caixa registradora... Bé, en tot cas, ara segur que
ja no m'equivoco més! :P

Siau!

Marc