[gilug.org] Registre gilug II

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-11-05 09:18:49 UTC

El dv 05 de 11 del 2004 a les 10:12 +0100, en/na
va escriure:
> No sé si ja ho hauràs/haureu vist, però jo vaig passar a firmar dissabte
> passat. El problema és que amb les presses la vaig liar i vaig acabar
> firmant només la primera fulla (la que només posa els assistents).
> Si només fós això, cap problema, perquè compto que aquest cap de setmana
> tornaré a anar a Girona, però lamento si algú s'ha equivocat per culpa
> meva i també ha firmat només la primera fulla (hauria d'haver avisat
> abans, però no he tingut accés al correu fins avui, sorry! :S).

Bones Marc,

només s'han de signar els estatuts i l'acta fundacional, que són en una
carpeta de plàstic transparent de color lila. Per si qui estigui a la
barra no sap on són, estan guardats al calaix de sota la caixa
registradora.

Fins ara,

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key.gpg