[gilug.org] sobre la organtizació interna del gilug

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-03-25 15:09:57 UTC

On dj, 2004-03-25 at 15:25, Guerau wrote:
[...]

> [...]
>
> Fins ara, hem anat funcionant com hem pogut, però sempre de manera
> aparentment horitzontal, això vol dir que ningú no representava el gilug
> sense avisar abans al grup via llista de correu i també que ningú té més
> poder de decisió que un altre.
> A mi em sembla que la total horitzontalitat és la manera més correcta
> d'organització, és l'única que dona el mateix pes a totes les persones i
>   deixa els càrrecs com a purs tràmits que s'han de complir per poder
> ser un grup legal i per tant poder demanar subvencions i ajudes.

Totalment d'acord, crec que la llista és el millor lloc per decidir les
coses, i que pugui decidir tothom. Si hi ha d'haver-hi càrrecs per tal
de registrar-se es donen, però, que sols serveixin per els tràmits
burocràtics.

> Això és evidenment la meva opinió, que segurament no és compartida per
> molta gent i també és possible que a molta altra ni tant sols li
> importi. Parlem-ne doncs.

Estic d'acord, com he dit abans i sobre l'ho de que molta gent ni l'hi importi, crec que
passa com sempre, a la gent li costa dir la seva a la llista, i molta
altre enten que la llista és un simple "forum" i no un grup d'usuaris.

En parlem per la llista i el dia 3?

> pd. l'Oriol també firma el text

Au vagi bé!
--
Eduard Carreras i Nadal <eduard:redlabel.org>
Clau pública: http://www.redlabel.org/keys/eduard_at_redlabel.asc