[gilug.org] dissabte 27 i dissabte 3

Guerau guerau elsud org
2004-03-25 00:55:13 UTC

bones!

(Debian User)Marc Furtià i Puig wrote:

> Em sembla que primer s'hauria de kedar amb un dia ... 27 o 3 ????

són dues coses diferents

- aquest dissabte (dia 27) a palamós hi ha un mercat de ginys de segona
mà i altres invents http://www.ateneupalamos.org/cartells/mercat2ama.jpg
el gilug hi està apuntat com a col·laborador

per cert, a quina hora perquè tot el dia... millor que no :)

- dissabte 3 hi ha l'assemblea per fundar _legalment_ el gilug per poder
demanar cèntims a la diputació o a qui ens en doni (és a les 6) a la
màquia: http://gilugsite.sourceforge.net/imatge/planulmaquia.jpg
aquest enllaç és al 'llibre del gilug' de la pàgina web

en principi a mi conteu-me pel dia 3, el 27 ho veig més complicat però
suposo que hi treuré el nas :)

doncs au!

--
oOoOo thc oOoOo
Si utilitzes l'Outlook, NO em posis al llibre d'adreces!