[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

Ramon Roca Ramon Roca XCombo com
2004-07-27 08:04:54 UTC

No estava al cas, per tant disculpeu si alguna cosa no la entenc be.
Si del que es tracta es de connectar dues xarxes via wireless fent servir
els WRT54G, aquí trovareu informació:
http://www.comesfa.org/drupal/book/view/432
Hi han vàries combinacions possibles. WDS, AP/Client... segons el ferro
qiue tingueu.
Per fer això, i també per activcar el telnet, el cal canviar el firmware.
Jo ara et recomanaria el satori 4.0 que ja és estable.

No sé, si tens mes dubtes... a comesfa.org en el meu cas solem estar-ne
més al cas.

Jordi Pujol va dir: