[gilug.org] [OFF-TOPIC] Connectada Vall del Terri

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2004-07-20 11:23:37 UTC

Hola,

Que us sembla si fessim (jo i el meu soci)  una petita introducció al
programari lliure (que és, que comporta, beneficis a la societat, bla,
bla, bla, ...) i a part una demo per exemple del Knoppix'livecd (o sento
però el catix no m'arrenca en el portatil :-( ), explicant algunes
aplicacions, el que es pot fer, etc ...

Per cert Oriol, quan fas fer la install-party, que vas fer ?.

moltes gracies.