[gilug.org] sopar (data!)

Guillem Alsina guillem imatica org
2004-07-19 15:20:10 UTC

En/na (Debian User)Marc Furtià i Puig ha escrit:

>Per mi millor divendres que no pas dijous ... o sigui que també hi estic d'acord!!!
>Fins ara

    Divendres dia 23 de conya. Al final a quin restaurant xinès ho fem?

    Per cert, jo plego de currar a les 22:00 puntualment, o sigui que
arribaré un xic a misses dites... si hi ha gaire gent en la mateixa
situació, no es podria començar almenys a les 21:45, per així no
perdre'ns el primer plat (que hi ha gana :-P )?

    Mercès

Guillem Alsina Gonzàlez
Director iMàtica

e-mail: