[gilug.org] Servidors de l'INE

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2004-07-14 16:18:11 UTC

Hola,

aquest matí he passat per l'INE a buscar un dels servidors, per tal de fer
proves de xarxa amb linux ... la veritat es que son uns cacharros enormes
i el meu pis té uns 60 m2 o sigui que no creec que els tingui durant molt
de temps  ...

hem presentarè, fa temps que no escric a la llista: soc en Jordi Catà i
visc aquí a Girona ;-)... estic normalemtn en execució en backgroung a la
llista ;-), jejeje

atentament...