[gilug.org] sopar

Xavi xamanvirtual wanadoo es
2004-07-14 08:15:01 UTC

A Dimecres 14 Juliol 2004 09:53, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure:
> A Dimecres 14 Juliol 2004 09:37, Xavi va escriure:
>
> Jo també voto pel xino, però el Drac Paradís no és una mica car? No en tinc
> ni idea, només ho pregunto, però per la pinta i tal.... Jo preferiria que
> no ens hi deixéssim gaire pasta O:-)

Jo hi he anat moltes vegades i més o menys com tots, depen del que triis,
sempre podem demanar un menu per 8 i no crec que passi dels 8-10 € per cap.
Com volgueu.
Xavi
(Perdoneu si duplico aquest mail, pq ja no sé amb quin smtp els envio,
necessito vacances...!)