[gilug.org] poca preparacio profesorat

K k k udg es
2004-07-14 07:05:23 UTC

cid wrote:
> Salutacions, davant la poca activitat de la llista em proposo escriure
> una historia per entretenirvos i a la vegada informarvos, espero rebre
> critiques i opinios al respecte de le vostres experiencies com a alumnat.

[...]

Hola a tots... Un parell de cosetes: Sobre aquest curset: I com moooolts
altres, desgraciadament, o no hi han gaires bons professors, o estan
tots amagats sota alguna pedra (o algun CD de Windows! :-)... que hi
farem, paciencia!

> Be a punt d´acabar el curs em van prometre feina segura per, ara es fan
> els longis.

Respecte a una feina: em varen dir fa uns dies que una empresa de
Palamos busca un informatic. Temps complert, i res de l'altre mon:
instal.lar / posar a punt / reparar PC's particulars i petites
empreses... que jo sapiga, poc Linux, of course... ;-( Si algu li
interessa, que m'envii un mail particular.

> quina pena de vida.

No n'hi ha per tant... mentre hi hagi salut i bons aliments... ;-)

I sobre lo de anar a sopar a un Xinès, doncs si, mooolt bona idea!
I el del Carrer Migida, jo hi he anat diverses vegades, i esta be.

Jo ja acabaria de decidir dia i lloc, (lo del "Feature freeze, no? :-)
sembla que el 22 es el que tenia mes adeptes, (encara que jo no hi pugui
anar, pero la democracia es aixi, ja se'n faran mes! :-) i segurament
a ultima hora encara s'hi apuntara algu mes...

Au, endevant les Hatxes!

       Carles