[gilug.org] apt-get

Jordi Pujol jordipujol arsystel com
2004-12-08 11:56:16 UTC

Hola,

ja fa dies que haviem parlat de la actualitzacio amb apt-get,
he passat uns quants dies al llit amb un bon refredat i per postres m'ha petat
el sistema operatiu i, al final, he escrit a la web un petit article molt
directe per fer la actualitzacio amb apt-get.

Veureu que es basa en posar el sistema a nivell testing i sense canviar
aquesta configuracio queda oberta la possibilitat de agafar alguns paquets de
unstable, si son necessaris.

Tambe poso una llista dels servidors Debian a espanya, dels que jo he provat
el millor es el de l'UAB, pero podeu provar-ne d'altres.

Dintre de l'apt-get HOW-TO de www.debian.org hi ha molta documentacio i te
enllaços a pagines amb llistes de servidors, ...

Salut,

Jordi Pujol