[gilug.org] Dispositius lents

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-08-26 06:51:53 UTC

>Bueno, això no és del tot cert, però suposem que configures la teva

>grabadora com a scsi, llavors necessites passar parametres al lilo

>append="hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi" i tenir el modul ide-scsi activat en

>el kernel.

Exactament. Ho tenia així amb els kernels 2.4.xx (i era quan me les veia quadrades per gravar CDs, encara que fós a 4x), però a l'actualitzar-me a la Mandrake 10.0 i el kernel 2.6.3, ja no cal fer l'emulació SCSI, i tot va de perles (o quasi).

D'altra banda, ahir a la nit vaig tornar a obrir l'ordinador, vaig treure els busos IDE i els vaig muntar de totes les maneres possibles. Res. Em sembla que abandono, tu. Ja n'estic fart. Em rendeixo i em resigno a tenir aquestes velocitats tan miserables... El que potser provaré quan tingui temps és fer alguna partició i tornar a posar el Win98 en un 'raconet', i comprovar si amb ell les coses van millor (o pel contrari, la fallada és 'general').

Siau, i merci per l'ajuda, companys!

Marc

PD: per cert, els vaig comptar un a un :D, i els meus busos IDE tenen 40 pins, només (bé, en realitat són 39, perquè n'hi ha un que no hi és, per no equivocar-se i fotre'l al revés). L'ordinador té gairebé 3 anys ja, pobret. Però això només explica que potser no suporti modes UDMA 'canyeros', com diu en K, però el que és evident és que ara el disc dur va bastant més lent que abans, siguin 40 o 80 els pins... En fi, deixem-ho estar perquè em posaré a plorar... :P