[gilug.org] Acta de la passada assemblea i estatuts

K. k k udg es
2004-04-15 09:30:19 UTC

On Thu, 15 Apr 2004, Agustin Piris wrote:

> Hola a tots :
>
> A mi aquest dissabte em va malament, pero vull fer una proposta, com
> m'agradaria figurar com a soci fundador, i pot ser algun altre també, de
> fer que estigui l'acta i la fulla en un lloc accesible a on poder signa,
> subscriure't i deixa la fotocòpia del DNI i la cuota, duran uns dies
> (fins Dimecres que ve, per exemple) . Es una ideia.

Hola a tots de nou! M'he llegit els estatuts, i de moment, m'han semblat
totalment correctes. Aquest dissabbte, mes o menys m'aniria be, pero
tambe mes aviat cap el tard, i si no, aquesta idea em sembla molt
bona: Durant una finestra de temps raonable, hi ha temps de deixar la
pasta i la fotocopia del DNI, i signar l'acta... Que la impossibilitat
de algu a no poder venir aquest dissabte a la Maquia no sigui motiu
d'exclusio de la firma... Que som fills de la internet! :-)

Ens veiem!