[gilug.org] Acta de la passada assemblea i estatuts

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-04-15 00:40:29 UTC

On dc, 2004-04-14 at 23:06, Oriol Pellicer i Sabrià wrote:

> A Dimecres 14 Abril 2004 22:58, Agustin Piris va escriure:
>
> Bones,

> Oks,

> Quin dia quedem? Aquest dissabte? Ah, i podríem aprofitar per començar a
> cobrar als socis, no? Jo ja en tinc un parell de cobrats, o sigui que hauria
> de venir el tresorer :-P

A mi aquest dissabte em va bé, encare que quan més cap el vespre fos
millor :)

> S'hauria de fer una notícia amb l'acta de la passada assemblea i penjar els
> estatuts a la web, no?

Si, es pot modificar el llibre del gilug i afegir-ho allà també no?

Apala!

P.D. el dia 15 comencen les jornades copyleft a bcn, si algú s'hi passa
que digui algu, que jo estaré per allà :P podeu trobar més info a
http://copyleft.sindominio.net

--
Eduard Carreras i Nadal <eduard:redlabel.org>
Clau pública: http://www.redlabel.org/keys/eduard_at_redlabel.asc